دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: کانکس‌های مستقر در هفت محله شمال تهران تجهیز شدند.

کیوان فاتحی منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای توانمند سازی ستادهای مدیریت بحران مناطق، طبق دستور العمل‌ سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران جهت تجهیز کانکس‌های دوام مستقر در محلات، ستاد مدیریت بحران منطقه یک اقدام به تجهیز هفت کانکس مستقر در شمال تهران نمود.

وی بیان کرد: به منظور استقرار تجهیزات امداد و نجات درکانکس‌های دوام مستقر در محلات شمال پایتخت برای مواقع بروز بحران و به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه، ستاد مدیریت بحران منطقه یک با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این کانکس‌ها را به تجهیزات امداد و نجات مجهز کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک تصریح کرد: کانکس‌های دوام برای استقرار تجهیزات امداد و نجات مورد نیاز گروه‌های دوام محلات توسط سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران در نظر گرفته شده است که در این راستا پیشگیری جهت تجهیز این کانکس‌ها به اقلام امداد ونجات توسط ستاد مدیریت بحران منطقه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت کانکس دوام در محلات ازگل، اراج، باغ فردوس، تجریش، قیطریه، کاشانک، رستم آباد، فرمانیه مستقر شده است که این کانکس‌های دوام به تجهیزات امداد ونجات مجهز شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کانکس ، تجهیز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار