فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز گفت: با رشادت ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز سارقانی که اقدام به زورگیری از مسافری در پارک ائل‌گلی تبریز کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ فرهنگ نوروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره خبر دستگیری سارقان زورگیری اظهار کرد: بر حسب گزارش کلانتری 20 در حین گشت‌زنی افسرنگهبان ایستگاه ائل‌گلی در اطراف چادرها و محل اقامت مسافران خانمی به هویت (پ - د) اهل و ساکن استان فارس مراجعه و گفتند برای مسافرت به تبریز آمده‌اند و اعلام کرد که داخل چادر درحال استراحت بودند که یک نفر با چاقو وارد شده و پس از تهدید وی کیف را از دستش گرفته و متواری شده است.
 
نوروزی افزود: در آن محدوده دو نفر با مشخصات اعلامی مالباخته شناسایی و برای مواجهه حضوری اقدام کردند که سارقان پس از شناسایی برای متواری شدن با مامور درگیر و وی را از ناحیه سر و سینه مضروب می‌کنند که با توجه به کثرت چادرها در محل امکان استفاده از اسلحه مقدور نبوده است.
 
نوروزی اضافه کرد: مامور با توجه به مصدومیت شدید از ناحیه سینه و جراحت از ناحیه سر متهمان را با شهامت و شجاعت کامل دستگیر و پس از تحویل به سایر عوامل اعزامی با آمبولانس روانه بیمارستان امام رضا (ع) می‌شود.
 
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی مشخص شد متهمان دستگیر شده دارای سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و سرقت موتورسیکلت و سرقت به عنف بوده و سابقه زندان را در پرونده خود دارند.
 
نوروزی گفت: شخص مالباخته نیز با حضور در کلانتری اموال خود را شناسایی کرد و نهایتاً برای سارقین تشکیل پرونده شد و برای کشف سایر سرقت‌ها تحویل اداره آگاهی استان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
درود بر شرافتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
درود به شرف این مامور مشتی
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۲۲:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
درود بر نیروهای فداکار و مردم دوست و با غیرت .فرماندهی آن یگان بایستی تشویقی قابل توجهی به همچو نیروهایی بدهد.
United States of America
احسان
۱۲:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
آقا این چه قانونیه کسی ک چند مورد جرم بزه در کارنامه داره باید مفسد واعدام بشه اینا میرن زندان باعث تبادل اطلاعات بین هم سلول هایشان میشه
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۸:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
درود بر این مامور باید وی را تشویق کرد
آخرین اخبار