رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز بطورسرزده از اردوی تیم ملی شمشیر بازی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز  با حضور در آکادمی ملی المپیک  از اردوی تیم ملی شمشیربازی بازدید و از نزدیک  در جریان  روند آماده سازی این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون قرار گرفت.

 در جریان این بازدید پیمان فخری دبیرفدراسیون شمشیربازی و مدیر تیم‌های ملی گزارش کاملی از تعداد اردوهای ملی پوشان برای حضور در این دوره از بازی‌های آسیایی ارائه و  به تشریح جایگاه شمشیربازی ایران درجهان و آسیا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که  نمایندگان ایران در این رشته بتوانند با سکو نشینی سطح فنی خود را در آسیا به نمایش در آورند.

وی ضمن ارائه توضیحی کامل و جامع در خصوص وضعیت آماده سازی ملی پوشان شمشیر بازی و حریفانشان اظهار داشت:اردو نشینان تیم ملی شمشیر بازی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و برنامه ریزی خوبی که فدراسیون داشت تمرنیات خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته و می رود تا در بازی‌های آسیایی با حداکثر توان به مصاف حریفان خود برود.

در خاتمه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن ابراز موفقیت برای تیم ملی شمشیری بازی گفت:بدون تردید کاروان ورزشی کشورمان با تمرینات خوبی که داشتند و دعای خیر مردم می روند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و بدون تردید تیم ملی شمشیر بازی نیز خواهد توانست انتظارت کادر فنی و فدراسیون را برآورده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار