پاسور تیم والیبال نوجوانان ایران با اشاره به توانایی‌های تکنیکی این تیم گفت: کمتر تیمی مثل ما سرویس می‌زند و به نظرم تیم ایران با سرویس و دفاع خوب می‌تواند تمام تیم‌های حاضر در مسابقات را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جواد کریمی پس از کسب سومین پیروزی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ما سه مسابقه در مرحله مقدماتی انجام دادیم که به نظرم بازی بازی هند مهمترین و سخترین بازی ما در این مرحله بود.

کریمی افزود: تیم ما برای حضور در این مسابقات ماه‌ها سخت تمرین کرده و حالا فرصتی برای کوچترین اشتباهی وجود ندارد.

پاسور تیم نوجوانان ایران درباره حریفان اصلی ایران در مرحله بعدی رقابت‌های نوجوانان آسیا عنوان کرد: بدون شک تیم‌های شرق آسیایی کره جنوبی، ژاپن، چین و چین تایپه حریفان اصلی ما هستند که احتمالا فردا و پس فردا با ژاپن و کره‌جنوبی مسابقه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: تیم‌های شرق آسیا هرچند از کشور های عربی بهتر بازی می‌کنند اما برای قهرمانی در آسیا  تفاوتی ندارد با چه تیمی مسابقه دهیم. برد تنها ماموریت بازیکنان ایران در سریلانکاست.

تیم‌والیبال نوجوانان ایران که در رقابت‌‌های قهرمانی نوجوانان آسیا سریلانکا شرکت کرده امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی مسابقات را با پیروزی سه بر صفر برابر بحرین پشت سر گذاشت و به عنوان سرگروه گروه B  راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، تیم ، ملی ، ایران ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.