مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: جلسات حامیان پروژه‌های کوچک محلی طرح کیفیت زندگی بانوان در نواحی دهگانه منطقه یک مورخ 17شهریور ماه آغاز و به مدت 2هفته ادامه دارد.

مریم کوهی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با عنایت به پایان کارگاه‌های عمومی تخصصی و مرحله اول و دوم تسهیل طرح گری ارتقا کیفیت زندگی بانوان در محلات 26گانه و طراحی پروژه‌های کوچک محلی در  طول کارگاه جلسات هم اندیشی حامیان آغاز گردید.

وی بیان کرد: کارگاه جلسات هم اندیشی حامیان نور با حضور حامیان پروژه و مسئولین نواحی، سرگروه های طرح، مدیران محلات، مسئولین خانه‌های تسنیم و اعضای شورایاری، شهردار ناحیه، مدیر و کارشناس امور اجتماعی و فرهنگی در نواحی ادامه می‌یابد.

*برگزاری کارگاه‌های گوهر رحمت در منطقه یک

کوهی  در ادامه گفت: تعدادی کارگاه برای گروه‌های 18تا29سال با موضوع مهارت های پیش از ازدواج از 12تا28شهریور ماه در سرای محلات در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی کارگاه برای گروه 9تا18سال با موضوع محوریت بلوغ دختران و کارگاه هایی برای والدین با موضوع بلوغ دختران در مهر ماه در حال انجام است. همچنین نیمه دوم مهر ماه نشستی در دانشگاه شهید بهشتی با موضع مهارت های پیش از  ازدواج و با سخنرانی شیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار