مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهراز ارائه اینترنت پرسرعت به 87 روستا تا پایان مهرماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،علی سملیان، گفت: وضعیت شبکه تلفن ثابت شهرستان بوشهر، نیازمند بهسازی است ودر رابطه با اینترنت به 87 روستا در این استان تا پایان مهرماه  اینترنت پرسرعت ارئه می شود.  
 
وی به اجرای حدود 651 کیلومتر فیبر نوری به منظور تکمیل و ارتقاء وضعیت زیرساختهای ارتباطی اشاره کرد وافزود: راه اندازی 16 سایت BTS توسط شرکت ایرانسل و 15 سایت  BTS توسط  شرکت رایتل در دستور کار قرار دارد.
 
مدیر کل ict استان اظهارکرد:ما در پی توسعه شبکه کابلی استان برای افزایش تعداد مشترکان اینترنت و ارائه خدمات باکیفیت تر هستیم.

سملیان به توسعه تجهیزات تکمیلی کانال های بین الملل استان به ظرفیت 480 کانال تا پایان شهریور،اشاره کردوافزود: سامانه های پایش ترافیک استان به ظرفیت  23  Gb/s تا پایان شهریورماه نصب و راه اندازی خواهدشد.
 
وی توسعه مسیر دیتای استان بوشهر را ضروری برشمرد و گفت:توسعه دولت الکترونیک در استان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات دردستور کار قرار دارد.  
 
سملیان حمایت از توسعه شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه  ICT در استان را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد:درتلاش هستیم با همکاری استانداری،خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان  و دفاتر  ICT روستایی را  افزایش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار