رئیس سازمان داوطلبان گفت: در پی وقایع اسفناک در منطقه و کشته و زخمی شدن امدادگران داوطلب در این اتفاقات جنبش حمایت از داوطلبان تشکیل شد که هنرمندان کشور نیز به این جنبش جهانی پیوستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرحناز رافع در مراسم امضای بیانیه اصحاب هنر و پیوستن هنرمندان به جنبش جهانی حمایت از امدادگر داوطلب گفت: در پی جنگهای اخیر در سوریه تعداد بسیار زیادی از امدادگران مورد خشونت و آزار قرار گرفتند که جنبش جهانی حمایت از امدادگران داوطلب در واقع به منظور حمایت از آنها تشکیل شده و این جنبش ابتدا در سراسر جهان شروع شد که در آن همه اقشار مختلف از امدادگران حمایت کردند.


وی در ادامه با بیان اینکه این جنبش از روز نوزدهم آگوست روز بشردوستی آغاز شد، افزود: تا امروز بسیاری از اقشار مختلف در کشور نیز از این جنبش حمایت کردند خبرنگاران نیز مراتب حمایت خود را از داوطلبان امدادگر به عمل آوردند.


رافع در ادامه تصریح کرد: امروز نیز جمعی از هنرمندان چون داریوش ارجمند، بهمن دان، پویا امینی، بهروز صفاریان و همچنین ورزشکارانی چون فرشید صمدی قهرمان دوی ماراتن با حضور خود حمایتشان را از این جنبش جهانی اعلام می‌کنند.


رافع در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان در تمام نقاط جهان مصون هستند و نباید مورد خشونت و آزار قرار بگیرند امیدواریم که چنین فعالیت‌هایی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، سوریه ، اقشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار