مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: نیامزندد اآن هستیم که خرید تضمینی آب و پساب در بودجه آینده تقویت شود تا زمینه اطمینان برای حضور بخش خصوصی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مراسم امضای قراردادهای آب و فاضلاب گفت: قوانین برنامه پنجم، بودجه سنواتی و تبصره 11 زمینه سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب و برق را هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا تبصره 11 را به صورت قانون دائم دربیاوریم افزود: در حال حاضر صنعت آب و فاضلاب کشور با اتکا به سرمایه گذاران بخش خصوصی گام بزرگی در جهت اهداف سند چشم‌انداز وزارت نیرو برداشته است.

جانباز با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌ها با همکاری بخش خصوصی ضمن افزایش سرعت اجرا کیفیت اجرا را نیز بالا می‌برد افزود: اجرای به موقع پروژه‌ی صنعت آب و فاضلاب کشور به نوعی با سلامت مردم نیز درگیر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  کشور ادامه داد: در حال حاضر 131 پروژه آبرسانی اجرای شبکه آب و فاضلاب، نمک‌زدایی در حال تهیه با استان‌ها است.

وی تصریح کرد: 20 پروژه جدید بیع متقابل در استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان رضوی، یزد و مشهد در حال پیگری است.

جانباز تصریح کرد: 7 هزار میلیارد زمینه سرمایه‌گذاری در پورژه آب و فاضلاب وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: نیازمند آن هستیم تا خرید تضمینی آب و پساب در بودجه آینده تقویت شود و با دائمی شدن مواد تبصره 11 اطمینان برای حضور بخش خصوصی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خرید ، تضمینی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار