معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 11 از برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی در مدارس با نگاه آموزش بازیافت خبر داد.

کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن شکوفه‌ها با نگاه آموزش بازیافت در نخستین روز ماه مهر سال 93 با حضور مسئولان شهرداری منطقه 11 به ویژه اداره بازیافت در 8 مدرسه ابتدایی ویژه دانش‌آموزان سال اول دبستان برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های طرح استقبال از مهر افزود: جمع‌آوری کتب و دفاتر سال قبل دانش‌آموزان ، اهدای 200 بسته تبلیغاتی به دانش‌آموزان با مضامین بازیافت ( لیوان، مداد رنگی و ...) ، برگزاری کارگاه و آموزش تهیه کاردستی از مواد دور ریز در مدارس، برگزاری 36 مورد انواع مسابقات نقاشی، مقاله نویسی، شعارنویسی و ... در مدارس با محوریت آموزش بازیافت و تهیه و توزیع دفترچه‌های آموزشی و تبلیغات بازیافت و برگزاری سخنرانی و آموزش دانش‌آموزان، معلمان مدارس در موضوعات خدمات شهری از جمله برنامه‌های مدنظر گرفته شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از نواختن زنگ بازیافت در 4 مدرسه منتخب با حضور شهردار منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری جشن روز جهانی کودک، اجرای تئاتر در مدرسه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازیافت در مدارس، توزیع 200 مخزن 120 لیتری پسماند خشک به مدارس و ارائه 400 کیلو کیسه‌های آبی‌رنگ بازیافت در مدارس منطقه از جمله دیگر فعالیت‌های اداره بازیافت در طرح استقبال از مهر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشن ، دفاتر ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار