اولین گردهمایی بین المللی و پنجمین سمینار سراسری ایدز از ۲۰ تا ۲۲ آبان در در سالن همایشهای بین المللی امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مسعود مردانی دبیر علمی اولین گردهمایی بین المللی و پنجمین سمینار سراسری ایدز در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه بیماری ایدز و توجه به تبعات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، روانی و اجتماعی آن به یکی از مهم‌ترین دغدغه­های بهداشتی و درمانی در سراسر دنیا و به تبع آن در ایران تبدیل شده است.. 

وی با بیان اینکه برگزاری سمینارهای آموزشی در بالابردن سطح آگاهی‌های جامعه درخصوص راههای انتقال HIV/AIDS و مقابله جدی با انگ­ اجتماعی ایدز می‌­تواند ما را در مقابله با افزایش موارد این بیماری کمک کند افزود: مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری سازمان جهانی بهداشت (WHO)، مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت و معاونتهای بهداشت و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی «اولین گردهمایی بین المللی و پنجمین سمینار سراسری ایدز» را از تاریخ ۲۲ تا ۲۰ آبان سال جاری برگزار می‌کند. 

مردانی هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی پزشکان و حرفه‌های وابسته پزشکی با آخرین اطلاعات و یافته‌های پژوهشی در خصوص بیماری ایدز عنوان کرد و ادامه داد: محورهای مهم این سمینار آشنایی با تازه‌های ایدز وHIV در جهان و ایران، بازآموزی و نوآوری پزشکان و پرسنل پزشکی در خصوص راه‌های درمان و پیشگیری ایدز، نگاه به مسایل بهداشت روان در بیماران ایدز و HIV، توجه محققان به رویکرد پژوهشی در مسائل ایدز در ایران و جهان است. 

دبیر علمی این سمینار خاطر نشان کرد: دارای ۱۴. ۵ امتیاز آموزش مداوم برای مشمولان قانون آموزش مداوم می‌باشد ومهلت ارسال مقالات تا اول آبان ماه ۱۳۹۳ است. در سمینار فوق، ثبت نام اولیه در سایت آموزش مداوم به آدرسwww. ircme. irاست.


انتهای پیام/
برچسب ها: ایدز ، آموزش ، عفونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار