در راستای طرح استقبال از مهر و با هدف تامین امنیت و رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان و همچنین روانسازی عبور و مرور با توجه به ابلاغیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، ساماندهی ناوگان پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دستور کار قرار گرفت.

فرزاد فرهادیان باباوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 با اعلام این خبر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای طرح استقبال از مهر و با هدف تامین امنیت و رضایتمندی شهروندان و همچنین روانسازی عبور و مرور و ترویج فرهنگ ترافیک با توجه به ابلاغیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، ساماندهی ناوگان پایانه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دستور کار قرارگرفت.

وی ادامه داد: ساماندهی ناوگان، پایانه‌ها و تجهیزات حمل و نقل عمومی شماره‌های یک و دو سامانه اتوبوس‌های تندرو شامل نوسازی پوشش سقف، نظافت، ترمیم روشنایی، نوسازی صندلی‌های ایستگاه اتوبوس و تاکسی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 خاطرنشان کرد: نوسازی تجهیزات و علائم ترافیکی عمودی شامل نصب، نوسازی، ترمیم انواع تابلوهای اخباری، انتظامی و هشداری و تابلو‌های راهنمای مسیر در دستور کار قرار گرفت و نوسازی علائم افقی شامل انواع خط کشی محوری، بلوک عابر پیاده و ترسیم انواع نوشتار در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار