رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در شش ماه گذشته رشد 40 درصدی در مشارکتهای مردمی داشتیم که این امر بیانگر اعتماد مردم به سازمان بهزیستی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور شب گذشته در آیین اختتامیه نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی که در شهر بابلسر برگزار شده بود ، گفت: این جشنواره همزمان با دهه کرامت برگزار شد و اختتامیه آن همراه با میلاد امام رضا(ع) بود که می‌توان آن را به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: بخشی از اثر‌گذاری خدمات سازمان بهزیستی به دلیل تصمیمات راهبردی و استراتژیک است.

وی ادامه داد: در شش ماه گذشته از سال جاری شاهد رشد 40 درصدی در حوزه مشارکتهای مردمی بودیم که این امر بیانگر اعتماد مردم به سازمان بهزیستی است.

هاشمی در ادامه با اشاره به حمایتهای رئیس جمهور طی یکسال گذشته در سازمان بهزیستی تصریح کرد: دکتر روحانی طی سه ماه ، 7 مرتبه از مراکز سازمان بهزیستی دیدن نمودند که این امر نشان دهنده پیام مهمی برای سازمان است.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه وظیفه این سازمان از جنس اولیا و ائمه اطهار است، خاطر نشان کرد: توانمند‌سازی یکی از سیاستهای سازمان بهزیستی در سالهای اخیر است که در این زمینه بسته حمایتی ، اشتغال ، بیمه و ... پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است ، در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ورزشی فرزندان بهزیستی استانهای بوشهر، تهران و کرمان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، خدمات ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار