مدیر عامل خانه سینما:

حاد شدن مشکلات اقتصادی هنرمندان، حمایت از آن‌ها را ضروری کرده است

عسگرپور مدیر عامل خانه سینما مطرح کرد: خانه سینما با وجود توانایی برای برگزاری جشن بزرگ، رسیدگی به مشکلات اقتصادی هنرمندان را لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران ، ششمین جشن مستقل انیمیشن خانه سینما با حضور عوامل تولید فیلم‌های انیمیشن، هنرمندان و مدیر عامل خانه سینما برگزار شد.
 
در این جشن که ششمین جشن انیمشن خانه سینما بود، دو انیمیشن "تمام زمستان‌هایی که ندیده‌ام" و "جوجه ماشینی" در بخش‌های مختلف موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار جشنواره شدند.
 
پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی روحبخش از قرآن کریم، احد عریانی، مجری برنامه ضمن خوش آمد گویی، حضار را به تماشای وله معرفی جشنواره دعوت کرد.
 
وی پس از قرائت مقاله‌ای در خصوص فیلم طنز از محمدرضا بزرگ نیا، دبیر جشنواره را دعوت به سخنرانی کرد.
 
بزرگ نیا پس از تشکر از هیأت داوران و انجمن انیمیشن ابراز امیدواری کرد که جشن‌ها به بهترین نحو برگزار شود.
 
سپس روانبخش صادقی، مدیر هماهنگی جشن با بیان اینکه جشن امسال به دلیل مختصر و کوچک بودن با جشن‌های سال‌های گذشته تفاوت دارد گفت: بنابر تصمیم خانه سینما و دبیر خانه جشن، قرار است با صرفه جویی در هزینه‌ها، این در‌آمد به صندوق حمایت از هنرمندان واریز شود.
 
پس از اهدای جوایز بخش انیمیشن، محمد مهدی عسگرپور، مدیر عامل خانه سینما گفت: ما توانایی برگزاری جشن امسال را نیز مثل سال‌های گذشته داشته‌ایم اما به دلیل حاد شدن مشکلات عده‌ای از هنرمندان، برای کمک به این عزیزان، قرار شد این جشن‌ها مختصر و کوچک برگزار شود.
 
وی در پایان افزود: ناهماهنگی‌های موجود در جشن به خاطر این است که خانه سینما آمادگی و سابقه برگزاری اینگونه جشن‌ها را در داخل خانه سینما نداشته و این‌گونه جشن‌ها سال‌های بزرگ و مجهز لازم است.
 
مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان ششمین جشن انیمیشن با یک عکس جمعی از این برگزیدگان به پایان رسید.
 
از حواشی این برنامه تاخیر یک ساعت و سی دقیقه‌ای برگزاری جشن بود که نحوه اجرای مجری برنامه آن را از خاطر مهمانان پاک کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.