فرناندو آلونسو که خیلی زود با گرندپری ایتالیا خداحافظی کرد، گفت طرفداران فراری لایق کسب نتیجه بهتری از سوی تیم بودند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اتومبیل های فراری که در مسیرهای مستقیم بسیار ضعیف بودند، همان طور که از قبل هم پیش بینی می شد، مسابقه سختی را پشت سر گذاشتند. آلونسو به دلیل مشکل ERS نتوانست به خط پایان برسد و در طول دوران حضورش در تیم فراری، برای اولین بار به دلیل مشکل فنی به خط پایان نرسید.

آلونسو گفت: تا قبل از اینکه از از مسابقه کناره گیری کنم، تا چند دور با باتری ها مشکل داشتم. بعد از آن در چند دور به یکباره اختلاف زیادی بین اتومبیل من و اتومبیل های جلویی بوجود آمد.به اندازه کافی سریع نبودیم. بعد به یکباره اتومبیل خاموش شد.
 
وی افزود:راستش را بخواهید از نتیجه ای که در مقابل هوادارانمان گرفتیم راضی نیستیم. متأسفانه نتیجه خیلی خوبی نتوانستیم برای آنها کسب کنیم. دیروز به اندازه کافی سریع نبودیم و هم در رده های هفتم، هشتم و نهم دیده می شدیم. هدف ما این نبود، اما الان وضعیت تیم به این شکل است.

«بیشتر از این در توان ما نیست و برای هواداران واقعاً متأسف هستم. اما با این وجود از حمایت طرفداران واقعاً خوشحالیم.»

آلونسو گفت:فصل خیلی سختی را پشت سر می گذاریم، اما با این حال از همان روز پنجشنبه هواداران حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. آنها پشتیبان ما هستند. چه در روزهای بد و چه در روزهای خوب این موضوع را به عنوان یک تیم حس می کنیم. متأسفانه ما نتوانستیم از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، گرندپری ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار