رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از نصب 48 پله برقی در ایستگاه‌های فاقد پله مترو تا پایان شهریور ماه خبر داد.

اقبال شاکری رئیس کمیسیون عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، تعداد کل پله‌ برقی‌های ایستگاه‌های مترو را 448 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 376 پله درحال استفاده بوده، 24 پله در حال بارگذاری و 48 پله دیگر نیز در مرحله ساخت و نصب است.

وی با بیان اینکه 48 پله درحال نصب مربوط به خطوط 1 ، 3، و 5 است بیشترین تعداد را مرتبط با جدیدترین خط مترو یعنی خط 3 از آزادگان تا بهشتی عنوان کرد و افزود: این 29 پله برقی در ایستگاه‌های آزادگان، قلعه مرغی، جوادیه، راه ‌آهن و منیریه درحال نصب است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ، 15 پله برقی درحال ساخت و نصب دیگر را مرتبط با ایستگاه‌های ارم سبز، حبیب اله، تقاطع شادمان، شیخ الرئیس و نیروهوایی در خط 4 ذکر کرد و اظهار داشت: در خط 2 و نیز خط 5 تمامی پله‌ها فعال بوده و هیچ برنامه‌ای جهت ساخت و نصب پله جدید وجود ندارد.

اقبال شاکری با اشاره به اینکه 18 پله برقی نیز در خط 4 علی‌رغم ساخت و نصب غیرفعال و خاموش است، تصریح کرد:عدم فعالیت این پله‌ها صرفاً به دلیل مسائل موجود در سیستم برق و یا سازه آنها بوده که به محض رفع نقص آماده سرویس‌دهی خواهند شد.

وی در پایان با عنوان اینکه از ابتدای سال 93 تاکنون 15 پله برقی درایستگاه‌های فاقد پله نصب وراه‌اندازی شده است ، افزود: نصب2 پله برقی در شهرک اکباتان، 2 پله در ایستگاه پیروزی، 6 پله در ایستگاه نیروهوایی و 2 پله دیگر نیز در خط 4 از جمله 15 پله نصب شده از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است، ضمن اینکه پله‌های سایرایستگاه‌ها نظیر ایستگاه‌های باقی مانده در خط 3 نیز به تدریج راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، آزادگان ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۴:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
از باشگاه خبرنگاران تقاضا دارم با دوربینش بره پله های ایستگاه مترو استاد معین رو ببینه. بخدا خیلی زیاده خیلی سخته آدم بالا پایین بره. لطفا پیگیری کنید پله برقی بذارن. ممنون
آخرین اخبار