مهدوی گفت: رتبه نخست مسابقه طراحی سردر ورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به طرحی از همدان رسید.

حمید مهدوی رییس پارک علم و فناوری شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: از تاریخ سوم اردیبهشت ماه تا سی‌ام تیرماه سال جاری ۵۲ اثر به دبیرخانه مسابقه طراحی سردر ورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رسید. 

وی با بیان اینکه ۵۰ اثر مورد قبول واقع شد، افزود: ۱۸ طرح از استان اصفهان، ۱۵ طرح از استان تهران، پنج طرح از استان آذربایجان شرقی، سه طرح از استان گلستان، دو طرح از استان البرز و از استان‌های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، قم، گیلان، فارس، کردستان و لرستان هرکدام یک طرح به دبیرخانه مسابقه رسید. 

مهدوی تصریح کرد: بدیهی است طرح اجرایی سردر ورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پس از بررسی هیئت رییسه شهرک از میان طرح‌های برگزیده انتخاب و اجرایی خواهد شد، چنانچه محسن سوری از استان همدان رتبه نخست طراحی سردر ورودی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را کسب کرده و توانست جایزه ۶۰ میلیون ریالی این مسابقه را به خود اختصاص دهد. 

وی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقه دو گروه از استان‌های اصفهان و تهران به صورت مشترک مقام دوم را کسب کردند، اظهار کرد: فاطمه غریبی، سعادت قریشی، ساینا شایان جو و سمیرا می‌رحسنی از استان تهران و بهزاد محمود‌زاده و امین شمس از استان اصفهان، جایزه ۲۰ میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند. 

مهدوی در پایان با بیان اینکه در این مسابقه طرحی به مقام سوم دست نیافت، خاطرنشان کرد: عادل اسدی، عقیل سلیمانی‌فر، علی غیاسوند، احمد صابری از استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، تهران و اصفهان نیز به ترتیب توانستند رتبه چهارم تا هفتم را از آن خود کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار