بوتاس که توانست بعد از همیلتون و روزبرگ رده سوم را در زمان گیری گرندپری ایتالیا بدست آورد گفت بهترین نتیجه ممکن را با اتومبیل خود کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بوتاس که در پنج رقابت گذشته چهار بار در سکوی قهرمانی حضور داشته در زمان گیری گرندپری ایتالیا بعد از رانندگان مرسدس موفق شد رده سوم را کسب کند و باری دیگر هم تیمی خود فلیپه ماسا را شکست دهد.

بوتاس درباره نتیجه ای که کسب کرده گفت: چیزی نزدیک به عالی برای تیم بود.

وی افزود:در چند نقطه ترمزگیری می توانستم بهتر باشم و البته این را هم باید بگویم که رانندگی با اتومبیلی که نیروی رو به پایین کمی دارد، بسیار سخت است. اما فکر می کنم دور خیلی خوبی داشتم و نتیجه قابل قبولی کسب کردم. زمان هایی که ثبت می کردم خوب بود. اما واقعاً اتومبیل بیشتر از این هم توان نداشت.
با این وجود بوتاس باور دارد در طول رقابت می تواند با مرسدس ها وارد رقابت شود.
او ادامه داد: امیدوارم واقعاً این اتفاق رخ دهد. در مقایسه با تمرینات روز قبل عملکرد بهتری داشتیم و به مرسدس ها نزدیک تر بودیم. ما باور داریم استقامت ما در رقابت بهتر از مرسدس ها است.
وی تاکید کرد:انتظار نداشتیم ردبول ها تا این اندازه سریع باشند. آنها دقیقاً بعد از ما قرار دارند. نباید به هیچ وجه آنها را دست کم گرفت. اما ما در این پیست اعتماد به نفس خوبی داریم. امیدوارم از سوی رانندگان پشت سر تهدید نشویم و بیشتر به رانندگان جلویی فکر کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار