مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: اقدامات عمرانی در 37 مدرسه از اواخر تیر ماه آغاز شده و هم چنان در حال اجرا است.

بی نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اقدامات عمرانی در 37 مدرسه در قالب ایزوگام، آسفالت، مرمت نمازخانه و سرویس بهداشتی، رنگ‌آمیزی و در و دیوار 37مدرسه در قالب هوشمندسازی، تجهیز نمازخانه و کتابخانه لوازم ورزشی که از اواخر تیر ماه شروع شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به منظور کیفی سازی و بهره‌گیری از خلاقیت و ابتکارات برای ویژه برنامه‌های بازگشایی مدارس و ایجاد تعاملات بین بخشی، مجموعه فعالیت‌های اجرایی طرح استقبال از مهر 93 آغاز به کار کرد.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک تصریح کرد: فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، اجتماعی، فضای سبز و خدمات شهری از مهمترین اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، اجتماعی، فضای سبز و خدمات شهری از مهمترین اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

سیاوشی افزود: تامین امنیت دانش‌آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، آراستگی و پاکیزگی محیط درونی و بیرونی مدارس، نواختن زنگ مدرسه در مدارس نواحی دهگانه (هر ناحیه یک مدرسه) و برپایی جشن‌های دانش‌آموزی از اقدامات مدیریت شهری است تا دانش‌آموزان و والدین آن‌ها اولین روز از سال تحصیلی را در آرامش کامل سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی و تجهیزی طرح بهسازی و مرمت مدارس منطقه یک با استفاده از فرصت تعطیلات تابستان است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استقبال ، مهر ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار