رئیس آموزش و پرورش منطقه یک گفت: جدا از عملیات عمرانی، ترافیکی،خدمات شهری و موارد دیگر آموزش‌هایی که به دانش آموزان در خصوص شهروندی مسئول داده می‌شودقابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد خدابنده لو در جلسه شورای اداری این منطقه که با حضور مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک و معاونان و مدیران شهری جهت هماهنگی برنامه‌های اجرایی سال تحصیلی جدید مورخ 16شهریور ماه برگزار شد گفت:‌نگه داری حفاظت و حراست از آن چه در شهر توسط شهرداری ایجاد می‌شود بر عهده شهروندان است و دانش‌آموزان در آینده شهروندان این شهر محسوب می‌شوندکه تعامل سازمان‌ها با یکدیگر به خصوص در آموزش آن‌هاباعث می‌شوددانش‌آموزان امروز شهروندان مسئول فردا شوند.

وی بیان کرد: باید امکانات بین همه مدارس عادلانه تقسیم شود تا به مدارس نیازمند که در برخی محله‌های نیازمند منطقه مانند حاشیه‌ها قرار دارند امکانات مساوی برسد.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در ادامه گفت: تعامل بین‌آموزش و پرورش و شهرداری در تحقق شمار تبدیل شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی توانسته نتایج قابل توجهی را به وجود آورد.

وی افزود: سیاست شهروندان تهران بر اساس ناحیه محوری است و باید شهرداران نواحی پاسخگوی همه مباحث ناحیه خود باشند و در خصوص طرح استقبال از مهر نیز موظف به برنامه ریزی دقیق و ارائه گزارش عملکرد خود هستند تا در ارزیابی123ناحیه شهر تهران وضعیت پیشرفت پروژه‌ها بدون هیچ مشکلی بررسی شود.

شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: ساماندهی عمرانی،ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و موارد دیگر را مورد تأکید است و وضعیت داخل مدارس و پیاده روهای منتهی به مدارس از نظر عمرانی، ساماندهی ترافیکی،افزایش ایمن تردد دانش آموزان، پاکسازی محیط‌های شهری،فضاهای سبز با تقویت اکیپ‌های اجرایی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.