پخش سری چهارم برنامه «زنده باد زندگی» با اجرای محمدجعفر خسروی از امشب در شبكه دو آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مجید سلطانی با اعلام این خبر گفت: در برنامه امروز كه آغاز سری چهارم این برنامه است و طی 130 قسمت میزبان مخاطبان شبكه دو است، همچون دوره های گذشته با موضوعات جذاب و جالب روز با مضامین خانوادگی مهمان مخاطبان شبكه زندگی هستیم.

مسئول روابط عمومی این برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه امشب كه همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) اولین قسمت سری جدید آن به روی آنتن می رود، مادری حضور دارند كه داستان زندگی خود را نقل می کند. خانم احمدی در سن 14 سالگی ازدواج كرده و به خانه بخت رفته اما به علت بیماری سرطان و برخی از تعلمات جسمی دیگر 14 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است. دست بر قضا فرزند ایشان هم بر اثر سرطان فوت می كند و...  

سلطانی ابراز كرد: از دیگر مهمانان امشب زنده باد زندگی، سعید تشكری (نویسنده و كارگردان و مؤلف رمان های ولادت و بوی باران برگرفته از زندگی حضرت امام رضا(ع)) است كه منتخب و تحسین شده سه دوره كتاب جمهوری اسلامی ایران بود. همزمانی حضور ایشان در برنامه در سالروز میلاد امام رضا(ع) نیز از وقایعی است كه داستانی جالب و شنیدنی به همراه دارد.

«زنده باد زندگی» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیماست كه محمدجعفر خسروی تهیه كنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه یكشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن شبكه دو سیما می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار