درب‌های سومین نمایشگاه گل و گیاه به روی علاقمندان باز شد

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز از افتتاحیه سومین نمایشگاه گل وگیاه درکرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس زارع مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه گل و گیاه در باغ شهید چمران، این نمایشگاه را به عنوان یک رویداد عظیم اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: نمایشگاه گل وگیاه فرصتی برای به نمایش در ‌آوردن توانایی‌های بالقوه صنایع داخلی کشوری می‌باشد که در کنار آن حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی افزود: نمایشگاه گل وگیاه،فرصتی مغتنم وگران بها برای مسئولین شهری است که شهروندان را از نزدیک با فعالیت‌ها و خدمات خود آشنا کنند و هم چنین با  آموزش‌های شهروندی،میزان مشارکت شهروندان را در یاری رساندن به مسئولین بالا ببرند. علاوه بر آموزش‌های شهروندی،آموزش‌های سبک زندگی اسلامی، آئین زندگی، اقتصاد مقاومتی نیز برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

زارع محوطه سازی در فضای نمایشگاه را یکی از ویژگی‌های نمایشگاه گل و گیاه دانست و عنوان کرد: ایده‌های بسیار خلاقانه در سومین نمایشگاه گل و گیاه به کار رفته است و باغ قرآنی از جمله آن می‌باشد که در آن به معرفی و به کار بردن میوه‌ها وگیاهان قرآنی همراه با آیه‌های مرتبط با آن برای بازدید علاقمندان به کار رفته است.

کلبه سبز و همچنین فرش گل‌ها با مساحت 2700مترمربع، ازدیگربرنامه‌های اختصاصی سازمان پارک‌ها برای شهروندان می‌باشد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها عنوان کرد: ترویج فرهنگ مصرف میوه‌های ارگانیک و تغذیه سالم، آموزش نحوه طبخ انواع غذاهای دریایی، مراقبت از المان‌های شهری و حفظ زیبایی‌ فضای زندگی، تجهیز لوازم آتش نشانی و استفاده صحیح از آن‌ها از جمله مباحث آموزشی سازمان‌ها در نمایشگاه گل و گیاه است.

زارع در خاتمه با اشاره به حضور تولیدکنندگان گل و گیاه در نمایشگاه خاطرنشان کرد: 180غرفه به تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، آپارتمانی،بن سای،کاکتوس، تراریوم و دیگر صنایع وابسته به گل و گیاه اختصاص داده شده است.
گفتنی است استاندار البرز، رئیس شورای اسلامی کرج، شهردار کرج، فرماندار فردیس، شهرداران مناطق در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.