تولیت حرم مطهر سیدالشّهداء علیه السلام و هیئت همراه پس از استقبال از سوی امام جمعه شهر ری، معاونین، مسئولان و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، بارگاه ملکوتی امامزادگان والامقام را زیارت کردند.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام؛ حجت الاسلام و المسلمين عبدالمهدی الكربلائی تولیت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و هیئت همراه روز شنبه (15 شهریورماه) پس از استقبال از سوی امام جمعه شهر ری، معاونین، مسئولان و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، بارگاه ملکوتی امامزادگان والامقام را زیارت کردند.
 
بر اساس این گزارش، زیارت حرم‌های شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی، حضرت امامزاده حمزه و حضرت امامزاده طاهر علیهم السلام و ادای احترام به مقام والای امامزادگان عظیم الشان علیهم السلام، اقامه نماز و قرائت فاتحه بر سر مزار علماء اعلام از دیگر بخش‌های بازدید تولیت حرم مطهر حسینی و هیئت همراه از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام بود.
 
در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقدیری، معاون امور روحانیون و حوزه علمیه آستان مقدس، ضمن عرض خیرمقدم از سوی تولیت و خادمین و کارکنان این آستان، توضیحاتی در خصوص معرفی آستان مقدس و مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و فعالیت‌ها و محصولات آن ارائه داد.
 
حضرت حجت الاسلام والمسلمين عبدالمهدي الكربلائی نیز ضمن ابراز مراتب خرسندی خود از تشرف به این آستان مقدس، ارتقاء ارتباطات فیمابین را مفید خوانده و در حق خادمین و کارکنان و زائرین آستان مقدس دعای خیر فرمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار