مدیر کل سابق بازرسی استان تهران گفت: باید سازمان جدیدی برای پرداختن به موضوع زمین‌خواری ایجاد شود چرا که این مهم موجب ایجاد فساد و ثروتمند شدن به ناحق برخی افراد سودجو می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "مصطفی راشد" در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل سازمان بازرسی استان تهران که صبح امروز در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد اظهارداشت: امر بازرسی تکلیفی است که خداوند به دوش ما گذاشته و قبل از این که ما اراده کنیم دو ملک را برای نظارت و بازرسی قرار داده است بنابراین حقیقتا حضور ناظر و بازرس در زندگی شخصی و اداری برای ما مبارک است.
 
وی ادامه داد: رفتار و تعاملات ما با دستگاه‌ها به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات است و اگر چه در برخی بازرسی‌ها به جاهای سختی می‌رسیدیم اما سعی کردیم با نظارت دقیق و مبارزه با متخلفان به اجرای قانون بپردازیم.
 
راشد تصریح کرد: در سازمان بازرسی کل کشور اولین هدف کمک به دستگاه است که با اجرای مقررات به اهداف خود نایل شود بنابراین حضور ناظر و بازرسین در تعامل با مدیران و رسیدگی به پرونده‌ها به هیچ وجه مانع تحقق اهداف نیست و کمک می‌کند که حاشیه‌ها کنار رود.
 
وی اظهارداشت: بعضا مشاهده می‌شود که برخی مدیران توجه به اقشار ضعیف را مد نظر قرار می‌دهند اما در کشور ما قانون حاکم است و توجه به اقشار ضعیف و ایجاد شغل باید در راستای قانون باشد.
 
راشد افزود: بنابراین امر توجه به نیروی انسانی و اقشار ضعیف دلیل برای ایجاد ناهنجاری نیست.
 
مدیر کل سابق بازرسی استان تهران گفت: باید راهکارهای جدید، رویه و سازمان جدیدی برای پرداختن به موضوع زمین‌خواری ایجاد شود چرا که این مهم موجب ایجاد فساد و ثروت‌مند شدن برخی افراد به ناحق می‌شود.
 
وی تصریح کرد: مسئله زمین‌خواری پدیده بسیار مهمی در استان تهران و البرز است و کارهایی برای مبارزه با این امر صورت گرفته اما کافی نبوده که باید در این راستا جدی‌تر وارد عمل شویم.
 
مدیر کل سابق بازرسی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از آقای سراج عذرخواهی می‌کنم که بدون اراده خود سازمان بازرسی را ترک کرده و مجبور شدم به دولت بازگردم اما هر جا که مقتضی بدانم همکاری لازم را خواهم داشت چرا که سازمان بازرسی کل کشور به هیچ وجه در مورد اقدامات و عملیات خود استراتژی تبلیغ را پی نگرفته اما در اصلاح روش‌ها و سیستم‌ها و ارتقای سلامت تلاش بسیاری کرده است بنابراین این مهم باید به اطلاع افکار عمومی برسد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار