همایش تخصصی"معنویت در کمین" با هدف ارتقاي شناخت مردم در زمينه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین غیاث دوشنبه 17 شهریور ساعت 17 در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، این برنامه به منظور آشنایی شهروندان با ابزارها و روشهای مختلف دشمنان برای تخریب اذهان عمومی و باورها و اعتقادات مردم و اسلام ستیزی آنان برگزار می‌شود.

انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام است و اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بسیار مهم می‌باشد.

همچنین اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه برای درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی یک ضرورت است.

حجت الاسلام غیاث کارشناس فرهنگی و مذهبی در این برنامه به تبیین دستاوردهای انقلاب و شناخت روش ها و ابزارهای اسلام ستیزی دشمنان می‌پردازد.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به پردیس رازی واقع در میدان قزوین- کوچه شهید مرادی- خیابان هلال احمر مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.