روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از تصمیم دیوید کامرون برای مذاکره با رئیس‌جمهور ایران و سران کشورهای عربی و جلب کمک‌ آن‌‌ها برای نابودی داعش خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از تصمیم دیوید کامرون برای مذاکره با رئیس‌جمهور ایران و سران کشورهای عربی و جلب کمک‌های آن‌‌ها برای نابودی داعش خبر داد.

ایندیپندنت طی این گزارش نوشته است، دیوید کامرون قصد دارد به زودی برای جلب کمک ایران و کشورهای عربی با سران آن‌‌ها مذاکرات دیپلماتیک برگزار کند.  گفته می‌شود طی سفری آینده کامرون به نیویورک، وی با چند تن از سران کشورهای عربی و احتمالا رئیس‌جمهور ایران دیدار کرده و در رابطه با بحران عراق و سوریه با آن‌‌ها گفتگو خواهد کرد.

اواخر ماه جاری اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل با حضور سران بسیاری از کشورهای جهان در نیویورک برگزار خواهد شد. به گفته یکی از مقامات دولت انگلیس،"این اجلاس فرصت بسیار خوبی برای گفتگو با سران کشورهای عربی و ایران و تبادل نظر در رابطه با داعش است."

انتهای پیام/
برچسب ها: انگلیس ، داعش ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Spain
دانش امیدی
۱۸:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
داعش با تفکر نابودی اسلام چه شیعه و چه سنی به وجود آمد و خیال ایستادگی مقاومت در برابر آنان را نداشتند هر چه داشتند از پولها و نفت سعودیها تا تسلیحات نظامی آمریکا و انگلیس و تفکر ماسون ها هیچ یک نتوانست آنان را به خواست شومشان برساند حالا برای فریب افکار عمومی این حیله و مکر رو به کار میگیرند چگونه به آنان که مسبب تشکیل این تروریستها هستند اعتماد داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
هرگز گول انگلیس خبیث و امریکای حیله گر داعش پرور ضد ایران و ضد شیعه را نخواهیم خورد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
کامرون خودش عضو داعش است ، چطور می خواهد داعش را نابود کند .
خوب است اول خودش را نابود کند .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
حالا فرض میکنیم داعشیهائی را که خودتان اجیر کرده اید را با کمک کشورهای منطقه هم بعد از دوسه سال بیرون کردیم انوقت شما حتما از ما چیزی طلب میکنید ؟ اون چیست ؟ حتما یک چیزی مشابه اوکراین که هرچه زودتر خودتان را به قدرتهای بزرگ منطقه مثل ایران و روسیه وچین نزدیکتر نمائید ؟مگه نه ؟
وبعد هم حتما نوبت به شبه قاره هند استکه با شما همکاری نمایند تا داعشیها را از منطقه انها بیرون کنید مگه نه ؟
آخرین اخبار