مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه را برای سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ رضا قاسمی فر با بیان اینکه بیش از 240 تاکسی و آژانس برای سرویس مدارس به آموزش و پرورش معرفی شده اند، گفت: تلاش می شود تا خودرو هایی به این امر اختصاص پیدا کنند که از نظر ایمنی و شکل ظاهری مناسب باشند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: تلاش کرده ایم تا از ورود خودروهای فرسوده و دارای نقص فنی در سرویس مدارس جلوگیری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نرخ های سرویس مدارس اعلام شده اند، رانندگان را ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده دانست.

به گفته قاسمی فر نرخسرویس مدارس پس از پیشنهاد از سوی کارگروه سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه به شورای اسلامی شهر ارسال شده و پس از مصوب شدن ابن نرخ ها ابلاغ شدند که بر این اساس نرخ سرویس مدارس برای خودرو سواری تاکسی از یک تا پنج کیلومتر برای هر نفر 45 هزار تومان، مسیر های بین پنج تا هشت کیلومتر 55 هزار تومان و مسیر های بین هشت تا 15 کیلومتر 65 هزار تومان است.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه نرخ سرویس خودروهای ون نیز از یک تا پنج کیلومتر مبلغ 40 هزار تومان، مسیر های بین پنج تا هشت کیلومتر 45 هزار تومان و مسیرهای با مسافت بین هشت تا 15 کیلومتر 50 هزار تومان خواهد بود.

قاسمی فر در ادامه با بیان اینکه تنها متولی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی است، گفت:در انتخاب سرویس های مدارس ایمنی دانش آموزان و آرامش خانواده ها مورد توجه قرار گرفته است.

ویگفت: توصیه می شود خانواده ها با سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پررش همکاری کرده و از خودرو های تحت پوشش برای سرویس مدارس فرزندانشان استفاده کنند .

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه از والدین خواست از سپردن فرزندانشان به خودرو های تایید صلاحیت نشده خودداری کنند.

قاسمی فر گفت: تخلفات تاکسیرانان در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و با تاکسیرانان متخلف برخورد می شود.

برچسب ها: کرمانشاه ، خودرو ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.