مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است در هر 8 وزن بچه ها شانس رسیدن به موفقیت و کسب مدال در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان را خواهند داشت.

امیر توکلیان مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان گفت: خوشبختانه همه آزاد کاران در شرایط خوب روحی و روانی قرار دارند،آنها به لحاظ فنی و جسمی نیز از آمادگی لازم بهره مند هستند و ان شاا... روز مسابقه بدون هیچ مشکلی برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص مصدومیت مطصفی حسین خانی اظهار داشت: متأسفانه حسین خانی دو هفته قبل از آغاز مسابقات جهانی به شدت از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد اما هم اکنون در شرایط قابل قبولی قرار دارد به طوری که در کنار سایر بچه ها همه تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشت.

دارنده مدال نقره جهان درباره این که پیش بینی اش از تعداد مدال های که تیم ملی کسب می کند چقدر است گفت:همان طور که همیشه گفته ام کشتی ورزش بی رکوردی است و پیش بینی در آن غیر قابل امکان است،ما در هر هشت وزن شانس کسب مدال را داریم اما من اعتقاد دارم در این دوره از مسابقات جهانی صاحب پنج مدال خواهیم شد.

توکلیان در خاتمه خاطرنشان کرد:برای این تیم زحمات بسیار کشیده شده است و تاکنون نیز همه ملی پوشان با تمام وجود تمرین کرده اند برای همین از مردم خوب کشورم تقاضا دارم در این روزها برای ملی پوشان دعا کنند تا آنها با کسب مدال های رنگارنگ ضمن شاد کردن دل علاقه مندان به کشتی بتوانند از عنوان قهرمانی سال گذشته نیز به شایستگی دفاع کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار