فرناندو آلونسو در چهار سال اخیر توانسته با فراری در سکوی قهرمانی گرندپری ایتالیا حضور داشته باشد. او گفت امیدوار است در این فصل هم این اتفاق تکرار شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران آلونسو گفت: این مطمئناً یکی از مهمترین رقابت های ما در طول فصل است. جلوی تیفوسی ها (به طرفداران تیم فراری تیفوسی می گویند.) هستیم. دوست داریم بعد از تمام شدن رقابت، نتیجه خوبی برای آنها داشته باشیم. از اینکه در طول چهار سال گذشته توانستیم در سکوی قهرمانی حضور داشته باشیم، خیلی خوش شانس هستیم. امیدوارم آن حس های زیبا باز هم تکرار شود.

وی افزود:خیلی سخت خواهد بود. بر روی کاغذ، این یکی از سخت ترین رقابت ها برای ماست. اما کمی پیشرفت کردیم و هنوز هم تشنه مسابقه دادن هستیم. در بلژیک چیزی نمانده بود تا با کیمی در سکوی قهرمانی حضور داشته باشیم. امیدوارم باز هم این فرصت را بدست بیاوریم. اگر در پودیوم باشیم، خیلی خوب می شود.

آلونسو درباره رقابتی که با مگنوسن در سپا داشت هم گفت: راستش را بخواهید، همیشه برای سبقت‌گیری رقابت می کنیم. در سپا بیشتر از 20 دور پشت کوین گیر کردیم.

سبقت گیری کار راحتی نیست. البته شانس سبقت گیری هم داشتم. وقتی جلوی ما اتومبیل های کندتری وجود داشتند، این فرصت را داشتم که سبقت بگیرم. در آنجا کمی روی چمن ها لیز خوردم. به همین دلیل هم مسئولین برگزاری تصمیم گرفتند او را مجازات کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار