رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در خصوص آخرین مرحله لیگ کوهستان گفت: بازی های مرحله‌ آخر را برای آمادگی بیشتر رکاب‌زنان ملی‌پوشمان در بازی‌های آسیایی زود برگزار کردیم.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیهای مرحله آخر لیگ کوهستان را در لاهیجان برگزار کردیم و تیم‌هایی که از ابتدا در این رقابت‌ها حضور داشتند تا پایان نیز آمدند و هدف اصلی از برگزاری این مسابقات در زودتر از زمان موعد به دلیل آن بود که نفرات اعزامیمان به بازی‌های آسیایی از یک آمادگی نسبی و خوب برخوردار شوند.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری افزود: در کل سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود تیمها از رشد خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار بودند، بانوان نیز روز شنبه مسابقاتشان به پایان رسید و بازی‌های آنها هم از یک کیفیت مطلوب برخوردار بود.

وی در ارتباط با وضعیت آمادگی و سطح کیفی رکاب‌زنان حاضر در این مسابقات بیان کرد: نفرات خوب و با انگیزه‌ای در این رقابت‌ها حاضر شدند و درحال حاضر ما در فصل دوچرخه‌سواری به سر می‌بریم و رکاب‌زنان باید این مسابقات را در فصل پاییز انجام می‌دادند اما به دلیل اهمیت بازی‌های آسیایی در شهریور ماه انجام شد و با این وجود بازهم عملکرد تیم ها و رکاب‌زنانشان راضی‌کننده بود.

وفایی در خصوص میزبانی شهر لاهیجان تصریح کرد: با توجه به اینکه خود در این رقابت‌ها حضور نداشتم اما باز هم از اطلاعاتی که به دستمان رسیده، تیمها از میزبانی تقریباً راضی بوده‌اند، زیرا شهرستان‌ها با توجه به امکانات محدود میزبانی ایده‌آلی نمی‌توانند داشته باشند اما از تمامی امکانات برای میزبانیشان استفاده می‌کنند و همین که از گرفتن میزبانی استقبال می کنند باید برای مسئولین فدراسیون در خور توجه باشد.
علاوه بر لاهیجان دورهای قبل در استان کردستان و گیلان برگزار شد که درآنجا هم عملکرد راضی‌کننده بود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در شهر اصفهان خاطر نشان کرد: میزبانی این رقابت‌ها بر عهده شاهین شهر اصفهان است و 19 تیم از اکثر استان‌ها حضور پیدا کردند و این استقبال برای رده سنی نوجوانان غیرقابل پیش بینی بود و ما بسیار شگفت زده شدیم.

تمام تیمها با تمامی دوچرخه‌سواران خود و امکاناتشان در این رقابت‌هاحاضر شدند، میزبانی اصفهان و اسکورت تیم و شرایط جاده از سطح مطلوبی برخوردار است و ما از نتیجه این رقابت‌ها راضی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوهستان ، وفایی ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار