معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری آذربایجان غربی گفت: برنامه‌هایی مد نظر کارگروه اشتغال بوده تا اجرای طرح‌های راکد را سرعت بیشتری بخشد، شناسایی طرح‌های راکد به تفکیک شهرستان‌ها بوده تا اقدامات سریع در این امر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، تقی کهوریان در جلسه کارگروه اشتغال که در ساختمان شماره 2 استانداری ترتیب یافت اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کارگروه اشتغال تا ماه آینده به طور قطع دستور جلسه اعضای کارگروه پی‌گیری شده و تصمیمات نهایی در این امر صادر می‌شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تفاهم‌نامه‌ای بین شورای اشتغال و شبکه بانکی در خصوص پرداخت تسهیلات در سه ماه نخست سال‌جاری انجام و عقد قرارداد انجام می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: مرحله نخست شناسایی واحد‌های راکد و طرح‌های غیرفعال معرفی شده از طرف اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بوده تا با پرداخت تسهیلات نسبت به راه‌اندازی مجدد آن‌ها اقدام شود.

کهوریان گفت: شناسایی تمام طرح‌های راکد آذربایجان غربی انجام شده و مراحل حقوقی آن‌ها حل شده و مورد بررسی قرار گرفته و مستلزم تفاهم و عقد قرارداد بین کارگروه اشتغال و مجموع واحدهاست.

وی اظهار داشت: با توزیع طرح‌های راکد در آن دسته از طرح‌هایی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند سرمایه‌گذاری شده تا نسبت به راه‌اندازی مجدد آن‌ها اقدام شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: برنامه‌هایی مد نظر کارگروه اشتغال بوده تا اجرای طرح‌های راکد را سرعت بیشتری بخشد، شناسایی طرح‌های راکد به تفکیک شهرستان‌ها بوده تا اقدامات سریع در این امر صورت گیرد.

کهوریان ضمن ارائه فراخوان به واحدهای بانکی در راستای راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد، اظهار داشت: با استفاده از سرمایه در گردش می‌توان نسبت به فعال‌سازی و بهبود وضعیت واحدهای راکد اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از آخرین وضعیت واحدهای راکد و غیرفعال اطلاع داشت، افزود: اقدامات لازم در جهت عارضه‌یابی واحدهای راکد باید مورد ارزیابی قرار گیردش.

برچسب ها: هدف ، برنامه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.