"یوال اشتاینیتز" وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی در راس یک هیئت بلند پایه ، برای بحث در مورد پرونده هسته ای ایران به امریکا سفر خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، این سفر در این هفته انجام خواهد شد. نماینده دستگاههای جاسوسی اسرائیل، نماینده وزارت خارجه در این سفر اشتاینیتز را همراهی خواهند کرد.

این سفر در حالی انجام می شود که ایران و گروه1+5 در حال مذاکره در باره برنامه اتمی ایران هستند. همچنین روز جمعه در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا شده بود که ایران نتوانسته است در مورد نگرانی های این نهاد در خصوص تحقیقاتی در مورد ساخت بمب اتمی در زمان معین ، پاسخی قانع کننده بدهد.

مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند بی عملی آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص مبارزه با آنچه که تهدید اتمی ایران می خوانند ، باعث شکست تلاش های غرب برای رسیدن به یک توافق با ایران در خصوص مساله هسته ای شده است.

مقامات صهیونیست ادعا می کنند از گزارش اخیر آژانس متعجب نشده اند ، زیرا آنان هشدار داده بودند که ایران مقررات بین المللی را در خصوص شفاف سازی برنامه هسته ای اش نادیده می گیرد.

وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی معتقد است که « رفتار ایران در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی ، تردید ها را در مورد امکان نیل به یک توافق جامع با ایران در خصوص برنامه هسته ای این کشور ، افزایش داد.»

او همچنین مدعی شد پاسخ های ایران به آژانس قانع کننده نیستند و همین موضوع ، نشان دهنده ابهام در برنامه هسته ایران است. زیرا ایران هنوز تصمیم به گشودن فصل جدیدی از روابط با جهان نگرفته است.

انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار