کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس موقعیت زیادی برای گلزنی داشت و خط میانی آن باید عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذاشت.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته بازی بهتری نسبت به قبل از خود به نمایش گذاشت ولی از موقعیت‌هایش استفاده نکرد و این موضوع دلی موجهی برای شکست این تیم برابر تراکتور سازی نیست.

وی ادامه داد: معتقدم خط میانی پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشت و می‌توانست باهوش‌تر عمل کند تا گرفتار ضد حمله‌های حریف تبریزز خود نشود.

پیشکسوت فوتبال درباره کسب نتایج ضعیف پرسپولیس تصریح کرد:  در بازی روز گذشته تیم فوبتال پرسپولیس از نظر تاکتیکی مشکل نداشت بازیکنان نتوانستند تاکتیک تیمی را به خوبی اجرا کنند و همین امر باعث عدم نتیجه گیری این تیم شد.

درخشان بیان کرد: نقاط حساس و کلیدی در هر دو تیم وجود دارد که کادر فنی باید بیش‌تر روی آن نقاط دقت کنند و دستورهای را در بحث تاکتیک تیمی بگنجانند تا بازی را از دست ندهند.

وی افزود: متاسفانه تمرکز پرسپولیس بیش‌تر روی افزایش تعداد گل بود از ضد حمله های تراکتورسازی غافل شده بودند و همین امر باری مهاجمان این تیم کافی بود تا پایشان به گلزنی باز شود.

درخشان در خصوص تاثیر عدم حضور بازیکنان مصدوم پرسپولیس اظهار کرد: نبود این بازیکنان قطعا در تیم تاثیر دارد ولی پرسپولیس بازیکنانی را نیز در بیرون از نیمکت ذخیره خود دارد که از کیفیت بازی خوبی برخوردارند و قطعا می‌توانند به این تیم در کسب نتایج کمک کنند.

کارشناس فوتبال در مورد تصمیمات احتمالی مدیریت باشگاه درباره عدم کسب نتیجه توسط تیم بیان کرد: هیئت مدیره باید سریع‌تر با کادر فنی جلسه برگزار کنند و مشکلات را بررسی کنند و به حل ریشه‌ای آن بپردازند. تیم فوتبال پرسپولیس هواداران زیادی دارد و آنها تحمل این نتایج را ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، میانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار