یکی از بارزترین محصولاتی که در نمایشگاه IFA2014 برلین معرفی شد، اسمارت فون گلکسی نوت 4 این شرکت بود، محصولی انقلابی که به صفحه نمایش QHD و پردازنده ی 805 اسنپ دراگون مجهز شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در روز معرفی تنها در مورد امکانات سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری این محصول صحبت شد و خبری از اعلام زمان عرضه و قیمت آن در بازار های جهانی نبود،  اما به لطف یک رسانه ی هلندی به نام Galaxy Club تاریخ عرضه و قیمت نهایی نوت 4 سامسونگ مشخص شد.



بر اساس اعلام این خبرگزاری گلکسی نوت 4 سامسونگ در تاریخ 18 مهر ماه یا 10 اکتبر در بازار هلند و دیگر نقاط اروپا عرضه می شود، همچنین انتظار می رود پس از عرضه ی این محصول در بازار اروپا سامسونگ محصول خود را به بازار آمریکا و اپراتورهای بزرگ این کشور تحویل دهد که احتمالا این عرضه با آغاز فروش جهانی این محصول و ورود آن به بازار خاورمیانه همزمان خواهد شد.

همچنین بر اساس این اخبار احتمالا شاهد برچسب قیمت 799 یورویی برای این محصول در بازار اروپا و 799 دلاری برای بازارهای جهانی خواهیم بود که این مسئله نشان دهنده ی عدم افزایش قیمت نوت 4 نسبت به نسل پیشین خود می باشد. گرچه با توجه به قیمت 650 دلاری پرچم دارهای موجود در بازار رقم 800 دلار برای نوت 4 گران به نظر می رسد اما به هر حال این فبلت امکانات منحصر به فردی دارد و برای بسیاری از کاربران پرداخت این رقم توجیه پذیر است، قیمت نسخه قراردادی نوت 4 نیز 299 دلار تعیین شده است، از طرفی باید یادآور شویم که کمپانی سامسونگ در سیاست فروش خود تهاجمی عمل می کند و همواره با کاهش قیمت فروش محصولات خود اجازه نمی دهد موج به راه افتاده برای خرید محصولات جدیدش از بین برود.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار