معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 از بهسازی برزگراه آزادگان در این منطقه خبر داد.

مهدی حاتمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بهسازی لاین تندروی شمالی آزادگان در محدوده منطقه 19 و انجام عملیاتی عمرانی ساماندهی آبهای سطحی در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ایمنسازی و رفع آب گرفتگی‌های احتمالی در فصل بارش ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 19 در دست اجراست.

حاتمی اظهار داشت: در این طرح اکیپهای اجرایی فنی و عمران و ساماندهی آبهای سطحی لاین تندروی شمالی بزرگراه‌ آزادگان به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی بزرگراه‌ آزادگان انجام عملیات عمرانی و ساماندهی آبهای سطحی لاین تندروی شمال بزرگراه آزادگان مرمت  و بهسازی آسفالت معابر ومحورهای اصلی منطقه 19 بهسازی معابر و محورهای اصلی و پیشگیری از آب گرفتگی معابر در محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.

حاتمی خاطر نشان کرد: انجام عملیات عمرانی شامل احداث جداول، کفپوش بتونی و سنگفرش احداث آلاچیق، آبنما در بوستانهای منطقه 19 احداث سرای محله شهید کاظمی بهسازی و احداث چشمه های سرویسهای بهداشتی در بوستان از اقدامات دیگرشهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بزرگراه ، ازادگان ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار