مديرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: طرح هم کد سازي تلفن هاي ثابت از 19 شهريورماه جاري در استان اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   ، قبادیان مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان  با بیان اینکه این طرح تاکنون در 19 استان کشور اجرایی شده است گفت: قرار است تا پایان آبان ماه سالجاری این طرح در 30 استان کشور عملیاتی شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان یادآور شد: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده طرح هم کدسازی تلفن های ثابت 19 شهریورماه امسال در استان لرستان نیز اجرایی می شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از  300 مرکز مخابرات روستایی در لرستان اظهارکرد: همچنین 16 مرکز مخابراتی پرظرفیت شهری در لرستان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه 460 هزار تلفن ثابت در لرستان وجود دارد یادآور شد: کارهای مقدماتی در این مراکز مخابراتی برای اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شماره تلفن های ثابت در استان هشت رقمی می شوند گفت: در قالب اجرای این طرح شماره تلفن های ثابت استان با پیش شماره 066 آغاز می شود.

قبادیان افزود: با اجرای طرح همکدسازی تلفن های ثابت سیستم نرخ گذاری ساده شده و هزینه ها کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح همکدسازی هزینه تلفن ثابت به ازای هر دقیقه سه تومان خواهد شد افزود: همچنین هزینه مکالمه خارج از استان به ازای هر دقیقه 33 تومان محاسبه می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان از هزینه 500 میلیون تومانی برای اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استان خبر داد وخاطر نشان کرد: با اجرای این طرح شرکت مخابرات استان با کاهش درآمد مواجه می شود که این رقم کاهش تا پایان امسال یک میلیارد تومان برآورد شده است.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار