، 'امیرحسین کنگرشاهی'،'علی مرادیان'، 'مهدی بلورگردان' و 'محمد سهرابی' چهار کاراته کا کرمانشاهی هستند که موفق شدند دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز را برای کشورمان به ارمغان آورند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه؛ کنگر شاهی در وزن 42- کیلوگرم توانست با شکست تمام رقبا به مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یابد و پس از وی محمدحسین اسدی از اردبیل و کامران حسینی از کردستان دوم و سوم شدند.


در وزن47- کیلوگرم نیز مرادیان از کرمانشاه توانست به مقام قهرمانی دست یابد و احمد نجفی از البرز و علی سمیعیان از چهارمحال و بختیاری عناوین نایب قهرمانی و سوم را کسب کردند.

در وزن 70- کیلوگرم بلورگردان توانست به مدال نقره دست یابد، ابوالفضل داداشی از مازندران قهرمان شد و مجید قاسمی از چهارمحال و بختیاری نیز به مقام سوم بسنده کرد.

و سرانجام در وزن 63- کیلوگرم، سهرابی از کرمانشاه پس از طاها عبداللهی از مازندران و محمد رسولی از خراسان رضوی عنوان سوم را به دست آورد.

در پایان این رقابت که در قالب المپیاد بسیج کشور و با حضور 70 شرکت کننده از 28 استان کشور برگزار شد، از هر وزن شش نفر به عنوان نفرات برگزیده به لیگ کاراته بسیج که از مهر آغاز می شود، معرفی شدند. ش
برچسب ها: کرمانشاه ، مدال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.