پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در امر نتیجه‌گیری موفق عمل کردیم و به خواسته‌های خود که کسب سه امتیاز است با تجربه کادر فنی و انجام دادن بازی‌های خوب رسیدیم.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: استقلال در این فصل از لیگ برتر خوب نتیجه گرفته و نبود بازیکنان مصدوم خط دفاعی برای تیم مشکلاتی را ایجاد کرده در حالی که شرایط باشگاه در امر نتیجه‌گیری و انجام دادن بازی‌های خوب مناسب است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: بازی با نفت مسجد سلیمان خوب عمل نکردیم اما  نتیجه لازم را گرفتیم این درحالی است که سال پیش از لحاظ شرایط سنی لطمه خوردیم اما در این فصل از لیگ برتر بازیکنان جوان خوبی را جذب کردیم وعوامل مهم صدرنشینی پوشش ضعف‌ها و جوان‌گرایی تیم است.

وی در ادامه گفت: غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فوتبال ما را سخت کرده و این شرایط باعث می‌شود ما هم از نظر تماشاگران و هم از جهت کیفیت بازی به ما لطمه وارد شود.

نامجومطلق در پایان گفت: از بازی‌های لیگ برتر خوب استقبال نمی‌شود و این در حالی است که در ضعیف‌ترین بازی‌های قدیم حدود هفتاد هزار تماشاگر از بازی‌ها حمایت می‌کردند اما دراین فصل از لیگ لذت کافی را از مسابقات نمی‌برند و حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها کمرنگ‌تر شده است و باید تماشاگران ازتیم‌های خود حمایت کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار