مسئول برگزاری لیگ گفت: سیزده بازیکنی که کارت معافیت آن‌ها باطل شده بازیکنان بزرگی هستند و حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز در سایت‌ها خبری منتشر شده که 95 بازیکن کارت معافیت آنها مشکل دارد و نظام وظیفه در حال بررسی این کارتهای معافیت است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ اذعان داشت: سیزده بازیکن بزرگ لیگ برتر کارت معافیت آنها باطل شده است، اما هنوز نامه‌ای از نظام وظیفه به دست ما نرسیده، در صورتیکه نامه‌ای برسد از بازی کردن این سیزده بازیکن در لیگ برتر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: این سیزده بازیکن به سلامت لیگ ما لطمه زده‌اند و به خاطر اینکه فصل نقل و انتقالات تمام شده است، حتی نمی‌توانند به تیمهای نظامی بپیوندند و از لیگ برتر حذف می‌شوند.

وی ادامه داد: چند تن از این بازیکنان در جام جهانی در تیم ملی ما بازی کردند و باریکنان بزرگی هستند.

بهروان خاطر نشان کرد: قطعا این بازیکنان به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند و جرایم سختی در انتظار آنهاست، ولی به خاطر اینکه باشگاهها متضرر نشوند جلسه‌ای در سازمان لیگ می‌گذاریم و به مشکلات باشگاهها رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۳:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
چرا نظر منو منتشر نكردي به مذاق تو خوش نيومد نكنه فوتباليستا ترا نيز اقناع كردن زياد نظر ثبت نكني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
باید اسامیشون رسانه ای بشه تا ابرویی واسه این ادمای به مقدار نماند و نیز مجازاتی برایشان در نظر گرفته بشود که کسی دیگر جرات این کار را نداشته باشد، اگر شخص معمولی این کار رو میکرد تا حالا چپقش چاق شده بود به طرز فجیع
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۹:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
دوست گرامي جناب آقاي يوسف تو از هموناي اومدي نظر دادي

بنظر من طبق قوانين حاضر جمهوري اسلامي ايران اونا هر چي از فوتبال گرفتن بايد پس بدن و بجاي خدمت در تيم هاي فوتبال نظامي بجاي شهيد دانائي فرها برن از مرزها محافظت كنند مگر بقيه اولاد ذكور مملكت چي از اونا كم دارن كه صادقانه و دليرانه ميرن سربازي و اين شيادها با دريافت پولهاي كلان از تيم هاي فوتبال ميرن دنبال جعل و دغلبازي . قانون براي همه يكسان است مشكل در مجريان هست
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۸:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
با رفتن این 13 نفر به خدمت سربازی مگه مشکلی حل میشه خدمت هم برن اونجا هم فوتبال بازی میکنن، پس بهتره قانونی کارت پایان خدمت بهشون بدین و بزارین توی تیماشون فوتبالشونو بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
تحصیل کرده ها با مدرک فوق لیسانس و دکتری باید برن خدمت و اگه یک روز غیبت داشته باشن کلی مشکل پیش میاد براشون.
خود من 2 سال خدمت رفتم و وقتی کارتم رو گرفتم همه قوانین عوض شده بود و کلی از هدفام سوختن.
اونوقت این فوتبالیستا که خیلیاش فرق نیمه اول و نیمه دوم سال تحصیلی رو نمیدونن علاوه بر گرفتن پول میلیاردی از خدمت به مملکت هم سر باز میزنند.
اینا باید برن دادگاه و بعدشم بفرستنشون پادگانای مرزی خدمت کنن
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۱۶:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
اگه مردم عادی باشند علاوه بر خدمت رفتن باید زندان هم بروند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
بی شک و قطعا در این مدت درآمد آنها از فوتبال حرام بوده است
آخرین اخبار