مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی نوسازی متناسب با ویژگی‌های محلات تأکید کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ فتح‌الهی ضمن حضور در جلسه مدیران دفاتر خدمات نوسازی که با هدف بررسی راهکارها و نحوه ی تنظیم و تدوین بسته‌های تشویقی نوسازی برگزار شد،‌  با بیان این که تسهیلات و تخفیفات نوسازی بافت‌ فرسوده در حال حاضر به صورت عام است و این تسهیلات در مناطق مختلف چندان تفاوتی با هم ندارند، بر ضرورت تدوین بسته‌های جدید تشویقی متناسب با ویژگی‌های اجتماعی و کالبدی در محلات تأکید کرد.

فتح اللهی با اعلام اینکه بسته‌های جدید تشویقی جهت نوسازی می بایست بر مبنای سه رویکرد تهیه و تدوین شوند، متذکر شد: هدفمند کردن بسته‌های تشویقی موجود، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در محلات و همچنین برطرف کردن موانع نوسازی از جمله نکاتی است که ضرورت دارد در تهیه بسته‌های جدید مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توقع ما از دفاتر خدمات نوسازی در سال جاری توسعه دایره نفوذ و تأثیرگذاری است تا بتوانند با مدیریت جهادی همه عوامل و پتانسیل‌های تأثیرگذار در منطقه، محله و ناحیه را شناسایی و در خدمت نوسازی بافت‌های فرسوده قرار دهند.

راهکارهای تهیه بسته‌های تشویقی محله محور، چگونگی جمع بندی، نحوه زمانبندی ارائه بسته‌های جدید و غیره از جمله رئوس مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: نوسازی ، بسته ، تشویقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار