علیزده طباطبایی پس از خروج از دادگاه:

پای شخص دیگری در پرونده "مهدی هاشمی" در میان نیست/ هاشمی برای مطالعه پرونده‌اش روزهای عادی هم به دادگاه می‌آید

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: در این کیفرخواست فقط اسم مهدی هاشمی وجود دارد و اسم شخص دیگری در پرونده نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمود علیزاده طباطبایی پس از خروج از هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند دفاعیات به چه شکل بود، اظهار داشت: دادگاه تاکید کرده که درباره روند دادگاه هیچ مصاحبه‌ای نکنید، اما در هرحال دادگاه روند عادی و طبیعی خود را طی کرد.  
 
علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از وکلای مهدی هاشمی کیفرخواست این متهم را یکی از بی‌اعتبار‌ترین کیفرخواست‌ها خوانده است، تصریح کرد: وکیل می‌تواند کیفرخواست را بی‌اساس تلقی کند و این امر توهین به قوه قضائیه محسوب نمی‌شود.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی است، بیان کرده که پای شخص دیگری هم در این پرونده وجود دارد، افزود: در این کیفرخواست فقط اسم مهدی هاشمی وجود دارد و اسم شخص دیگری در پرونده نیست.  
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت تردد مهدی هاشمی در روزهای غیر از برگزاری جلسه در دادگاه چیست، بیان کرد: موکلم برای مطالعه پرونده به دادگاه می‌آید.  
 
علیزاده طباطبایی ادامه داد: جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی فردا ۹ صبح برگزار می‌شود و همچنین دوشنبه ۱۷ شهریور فاطمه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر حضور می‌یابد.  
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان درباره موضوع منتشر شدن صدای مهدی هاشمی از کیهان لندن، خاطرنشان کرد: این پرونده سازی‌های جدید با سرویس‌های امنیتی مسائلی است که بعد‌ها مطرح می‌شود زیرا جعل صدا کار سختی نیست و از طرفی این پرونده هنوز به دادگاه نیامده است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار