فرناندو آلونسو برعکس تمامی تفکراتی که در این سال ها وجود داشت عنوان کرد در فصل 2007 زمانی که در تیم مک لارن حضور داشت، با هم تیمی خود لوئیس همیلتون هیچ مشکلی را تجربه نکرده بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در 2007 آلونسو راه قهرمانی را با مک لارن طی می کرد. اما در همان سال، لوئیس همیلتون به عنوان یک راننده تازه کار در این تیم حضور داشت که البته به دلیل عملکرد فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشت، توانست برای این راننده اسپانیایی دردسر ساز شود.

آلونسو گفت: قبلاً هم بارها روی این مسئله تأکید کردم، من در آن سال با لوئیس هیچ مشکلی نداشتم. با او رابطه ای بسیار حرفه ای داشتم. در درون تیم انسان های حرفه ای زیادی وجود داشت و رقابت برای قهرمانی بسیار بالا بود. طبیعتاً تنش هایی هم در تیم بوجود می آمد.

وی افزود:در 2007 تیم آنطور که ما دوست داشتیم کار نکرد. این همکاری ما به نوعی به یک نتیجه نرسید. چون با فرکانس ها و برخی از اصول مدیریتی آن موقع تیم مشکل داشتم. یک سال بعد فرصت این را داشتم که به یک تیم دیگر بروم و رفتم. اما باز هم می گویم در آن دوران به هیچ عنوان با لوئیس مشکلی نداشتم. اینکه الان هم با هم بسیار خوب هستیم و رابطه درستی داریم، تعجب انگیز نیست.

در کنفرانس مطبوعاتی گرندپری ایتالیا، آلونسو بین همیلتون و روزبرگ نشسته بود. وقتی خبرنگار درباره مشکلات رانندگان مرسدس از آلونسو سوال کرد و پرسید که آیا سفیر صلح برای آشتی دادن این دو راننده می شوی یا خیر؟ آلونسو در جواب با خنده گفت: «البته که نه. من به هیچ عنوان این کار را قبول نمی کنم.»

او تاکید کرد: این دو به زودی با هم خوب می شوند و من در اینباره اطمینان دارم. همان طور که نیکو گفت، هر دو برای کسب عنوان قهرمانی فصل در تلاش هستند. برای یک هدف مشترک رقابت می کنند و ما هم باید از تماشای این رقابت لذت ببریم. نباید فراموش کرد که آنها برای قهرمانی رقابت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار