رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه با چهار تن از رهبران کنگره آمریکا دیدار خواهد کرد وبه احتمال زیاد در خصوص نحوه رویارویی با داعش با این مقامات کنگره گفتگو می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، یک منبع آگاه در کنگره گفت "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه با 4 تن از رهبران کنگره آمریکا دیدار خواهد کرد. 

منابع آگاه اعلام کردند این نشست ساعت سه و پانزده دقیقه عصر به وقت محلی برگزار می‌شود. این درحالی است که تعطیلات تابستانی کنگره هنوز خاتمه نیافته است و نمایندگان کنگره روز دوشنبه به محل کار خود باز می گردند. 

در این نشست "هری رید" رهبر دموکرات سنا، "میچ مک کانل" رهبر جمهورخواهان سنا،" جان بینر" رییس مجلس نمایندگان و "نانسی پلوسی" رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان حضور دارند. 

موضوع اصلی این نشست هنوز اعلام نشده است با این حال انتظار می رود محور اصلی این نشست تمرکز بر تهدید ناشی از گروه تروریستی "داعش" باشد. 

نمایندگان هر دو حزب اصلی آمریکا از اوباما خواسته اند طرح های خود برای اقدام ضد داعش را اعلام کند که بخشهایی از عراق و سوریه را گرفته است و با انتشار تصاویر سربریدن روزنامه نگارهای آمریکایی موجب خشم مردم آمریکا شده است. 

برخی از  اوباما به علت کوتاهی در ارائه استراتژی خود هم به کنگره و هم به مردم آمریکا انتقاد کرده اند. 

 اوباما دیروز در نشست سران ناتو گفت این سازمان آماده پیوستن به اقدام نظامی برای شکست دادن داعش در عراق است و قول داد سرکرده های این گروهها را که تهدید بزرگی برای غرب است نابود خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار