اين گزارش به عجايب و مكان هاي گردشگري دنيا تا مكان هاي تفريحي و تاريخي و طبيعي كشورمان پراداخته است.

وجود یک آبشار کوچک، درختان بلند قدیمی، از جاذبه‌های مهم قائمشهر است که بویژه در فصل تابستان پذیرای خیل عظیم علاقمندان به طبیعت و آرامش و گردشگران فراوانی است.

وقتی با بالن پرواز می کنید با یک خلبان با تجربه همراه خواهید بود که پرواز عالی برای شما رقم خواهد زد و شما را در طول پرواز راهنمایی می کند.
  
ملایر تنها شهر استان همدان است که به قطعیت می توان گفت اثری از دوره مادها در آن وجود دارد و آن هم ارگ نوشیجان است.

شهر برازیلیا در سال 1960 به عنوان یک پایتخت جدید برای این کشور بنا نها شد.
حوضچه گل نیلوفر یکی از جاذبه‌های توریستی ایالات متحده است.

فضایی اسرارآمیز این جنگل به گونه‌ای است که افراد با قدم زدن در این جنگل گویی به دنیایی ناشناخته و بیگانه پا می‌گذارند.
 
شناسایی و آماده سازی رودخانه های کشور به منظور توسعه اکوتوریسم رودخانه ای و رونق رشته رفتینگ با حمایت کمیته ملی طبیعت گردی در حال انجام است.

شیرکوند گفت: برای همکاری و همراهی سازمان باید وزارت‌خانه‌های مرتبط مانند وزارت نیرو راه و شهرسازی و وزارت کشور و همچنین نیروی انتظامی تعامل داشته باشند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از حضور نمایندگان این سازمان در کمیته‌های تدوین برنامه ششم توسعه در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی خبر داد و گفت: طرح جامع گردشگری با برش استانی و به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از طرح جامع گردشگری کشور تهیه می‌شود.

نمایندگان تشکل‌های مردم‌نهاد و فعالان بخش خصوصی در سمینار ترسیم افق کاری سازمان در برنامه ششم توسعه، نظرات و پیشنهادات خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با رئیس این سازمان مطرح کردند.

این غار که متعلق به بودائیان باستان در منطقه اورنگ آباد ماهاراشترا هندوستان قرار دارد.

با خاکبرداری قسمت هایی از معبد مهر در زیر یک گورستان در شهرستان مراغه آذربایجان شرقی نمایان شد، اما هنوز بخش هایی از آن زیر خاک است.

این شهر موقعیت منحصر بفردی در برزیل دارد و طوری طراحی شده است که نقشه آن شبیه هواپیما یا یک پرنده بزرگ است.

رحمانی با اشاره به اینکه گردشگری کشور از نبود یک قانون جامع ملی گردشگری رنج می‌برد، گفت: در این حوزه قانون جامعی باید برای گردشگران وجود داشته باشد تا اهداف سازمان به توسعه گردشگری منجر شود.

سلطانی فر با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر زودتر قدم در برنامه ششم توسعه کشور گذاشته است، گفت: البته در این راستا باید افراد دلسوز و دست اندرکار این حوزه برای گنجاندن موضوعات مختلف کمک کنند.

همايش ملي چشم انداز صنعت گردشگری در دولت تدبير و اميد در سه حوزه مديريت توريسم، ديپلماسي عمومي و گردشگري مقاله می پذیرد.
این چاه شیب دار نمونه ی شگفت انگیزی از معماری برتر هندوستان در هزار سال پیش است.
تعدادی از افراد بخش خصوصی نسبت به عملکردسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتقادات و پیشنهاداتی داشتند که درخواست اصلیشان راه اندازی خانه تشکل ها بود.

دره وردن فوق العاده دیدنی، با آب های فیروزه ای رنگ و مناظر تماشایی اطرافش، در زمره یکی از زیباترین مقاصد گردشگری اروپا قرار دارد.

این مکان ها آن قدر جالب و شگفت انگیز هستند که می توانند توجه هر بیننده ای را جلب کنند.

پاتاگونیا، منطقه ای در جنوب آرژانتین، اغلب "انتهای دنیا" نامیده می شود و پر از عجایب طبیعی است.

گروه دوچرخه‌سواری کشورهای مختلف جهان روز چهارشنبه با 1200 کیلومتر رکاب‌زدن به تهران رسیدند.

در تبریز خانه‌ای به نام خانه مشروطه یاد آور آن دوره تاریخی بنا شده است.

دشت جانستون یا جانِستان، دشتی زیبا با مناظر دل‌انگیز است که در شمال تنگ آبنیک (آب نیک) در ارتفاع حدود 2750 تا 3000 متری قرار دارد.
زیبایی نمای ساختمان‌ها تنها برای فراهم آوردن رفاه و راحتی ساکنان آن نیست.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار