گروهی از هنرجویان تئاتر، نمایشنامه «افرا»‌ را در نیاوران می خوانند و محمد رحمانیان نیز درباره بهرام بیضایی حرف می‌زند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، انتشارات "روشنگران و مطالعات زنان" در روز یکشنبه 16 شهریور 1393 طی برنامه ای در فرهنگسرای نیاوران از 6 کتاب خود رونمایی می کند.

در این برنامه گروهی از هنرجویان تئاتر نمایشنامه «افرا» اثر "بهرام بیضایی" را می خوانند و پس از این اجرا "محمد رحمانیان"؛ نویسنده و کارگردان تئاتر در ارتباط با بهرام بیضایی، آثارش و تاثیر این هنرمند در فرهنگ و هنر ایران صحبت می کند.

این نمایشنامه خوانی و صحبت های رحمانیان به مدت یک ساعت به طول می انجامد و پس از آن از شش کتاب انتشارات روشنگران و مطالعات زنان رونمایی می شود.

کتاب‌های «هيس...»، «چهلم»، «روایت هوا و خوشه گندم»، «آمدن، ماندن و رفتن»، «اگر بودی می‌گفتی» و «سايه های نور» آثاری هستند که در این مراسم رونمایی می‌شوند. هر کدام از این کتاب ها از سوی چهره های فرهنگی برای حاضران در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران معرفی می‌شوند.

بهروز پاکدامن و مهندس کاتوزیان اثر «سایه های نور» را معرفی می کنند. این اثر به بررسی تاریخی زیبایی سناسی در معماری ایران پرداخته است.

علیرضا محمودی، محمدرضا مرزوقی و آقای معجونی کتاب های دیگر را معرفی می‌کنند.

همچنین کتاب «هیس...» که فیلمنامه فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» است، از سوی طناز طباطبایی بازیگر نقش اول این فیلم معرفی می‌شود.

مراسم رونمایی از کتاب های انتشارات روشنگران و مطالعات زنان روز یکشنبه 16 شهریور از ساعت 16 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
این نمایشنامه خوانی بلیت فروشی اینترنتی هم دارد یا خیر؟
آخرین اخبار