سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی از برگزاری نمایشگاه رونمایی کتاب امام رضا(ع) به روایت اهل بین(ع) در 15 کشور جهان خبرداد.

 هاشم بیاتی نماینده سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی در شورای مرکزی جشن‌های رضوی دهه کرامت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه رو نمایی کتاب امام رضا(ع) یه  روایت اهل بیت  در 15 کشور جهان به طور همزمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) از 6 تا 16 شهریور ماه سال 93 در 15 کشور اروپایی و آسیایی جهان در دست اجرا است.

بیاتی اظهار داشت: در این طرح کتاب امام رضا(ع) به روایت اهل بیت(ع)  به چند زبان جهان شامل انگلیسی،‌فرانسوی، آلمانی، اردو، عربی، فارسی و.... ترجمه شده و در 15 کشور اروپایی و آسیایی رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود : رونمایی از کتاب امام رضا(ع) به روایت اهل بیت(ع)  در 15 کشور جهان و اروپایی و آسیایی، ترجمه کتاب امام رضا(ع) به روایت اهل بیت  به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اردو، فارسی و عربی و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

بیاتی خاطر نشان کرد: جشن‌‌های دهه کرامت در 2 هزار نقطه جهان با مشارکت و همکاریی سازمان‌های مردمی و NGO ‌های اسلامی، سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران و  مسیحیان علاقمند به مسائل مذهبی و اسلامی همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) ازاقدامات اسلامی در دهه کرامت است.

انتهای پیام/    
برچسب ها: کتاب ، امام رضا ، ولادت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار