مستند گزارشی از چهارمین نمایشگاه جشنواره عکس ایرانشناسی که با موضوع "آثار تاریخی و فرهنگی ایران زمین" برگزار شد، برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر آماده شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند گزارشی چهارمین نمایشگاه جشنواره عکس ایرانشناسی که قدرت‌الله علیزاده مدیر این دوره از آن است، توسط سیدمحسن موسوی برای سیمای بوسنیایی این شبکه تدوین شده و به زودی به سمع و نظر مخاطبان می رسد.
 
برنامه مربوط به این نمایشگاه و همچنین نمایشگاه هایقاب های بهشتی و عکس های برتر سال 92 در سیمای بوسنیایی شبکه سحر تهیه شده و برای پخش از این سیما آماده شده است. در این کار عادل حاج محمدویچ مترجم و مریم نصار ویراستار بوده اند. عادل حاجی محمدویچ و ارناد پانچیچ نریتور این برنامه اند.
 
مدیر چهارمین نمایشگاه جشنواره عکس ایرانشناسی درباره این نمایشگاه گفت: ایران دارای تمدن چند هزار ساله است؛ تمدنی که قدمت آن به طور قطع به بیش از ۶۰۰۰ سال می‌رسد، تمدنی که در آن تنوع قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم وجود دارد و تنوع اقلیمی به لحاظ طبیعت و آب و هوا در آن دیده می‌شود، تمدنی که تنوع ادیان و مذاهب همواره در آن وجود داشته است و تمامی عواملی از این دست ایران را کشوری دیدنی و جذاب کرده است، اما با وجود این عوامل، امکان سیر در پهنای کشور برای همه وجود ندارد و اینجاست که اهمیت عکس و عکاسی از ایران‌زمین مشخص می‌شود.
 
این برنامه در 3 قسمت از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان علاقمند به موضوعات هنری به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار