مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها و حضور دانش‌آموزان این منطقه در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی خبر داد.

 مهناز اسکندر مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها و بازدید دوره‌ای دانش‌آموزان از سازمان‌ها و ارگان های دولتی در دستور کار اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی، دانش‌افزایی و مسئولیت‌پذیری کودکان و نوجوانان در سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در دست اجرا است.

اسکندر اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره آموزش های شهروندی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها، بازدید دوره‌ای دانش‌آموزان از سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شامل شهرداری، آموزش و پرورش، سامانه 137، 1888، آتش‌نشانی، اداره‌های آب، برق، گاز، مخابرات، نیروی انتظامی، راهور و سایر سازمان و نهادهای دولتی دیگر از اقدامات اجرایی این طرح است.

اسکندر خاطرنشان کرد: بازدید دانش‌آموزان از موزه علوم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی، مذهبی، قرآنی، مشاوره‌ای و ...، توزیع اقلام آموزشی مرتبط با کارگاه‌های آموزشی، برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ارگان ، سازمان ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار