تروریست‌های تکفیری داعش ده‌ها مرد را از یک روستای سنی نشین در شمال پایتخت عراق ربوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ شاهدان گفتند تروریست ها حدود ۵۰ مرد را از روستای تل علی، در ۲۴۰ کیلومتری شمال بغداد، پایتخت عراق ربودند.

همچنین، شاهدان افزودند این حادثه پس از آن رخ داد که روستائیان یکی از مواضع  داعش و پرچم این گروه را به آتش کشیدند.

این در حالی است که تروریست‌های داعش دست‌کم ۷۰ غیرنظامی را در شهر شمالی موصل اعدام کردند. مقام‌های عراقی می‌گویند بیشتر این قربانیان کرد و شیعیان ترکمن بودند. 

مقام‌های منطقه کردستان عراق نیز گفتند یک گور جمعی در سلیمان بک، در شرق تکریت کشف کردند. به نظر می‌رسد این قربانیان رانندگان کامیونی بودند که شبه‌نظامیان تکفیری پنج ماه پیش آنها را ربوده بودند. 

دیده‌بان حقوق بشر گفت تروریست‌های تکفیری داعش صدها نفر از نظامیان عراقی را که ماه ژوئن در حمله به یک پایگاه نظامی در شمال بغداد دستگیر کرده بودند، قتل عام کردند.

تروریست‌های داعش مرتکب جنایات هولناکی از جمله اعدام جمعی غیرنظامیان عراق و نیروهای امنیتی این کشور در مناطق تحت اشغال خود شده‌اند.

این گروه تروریستی با پیشروی بیشتر در عراق برای همه جوامع عراقی از جمله شیعیان، سنی‌ها، کردها، مسیحیان، کردهای ایزدی و دیگر گروه‌ها تهدید بوده‌ است.

مقام‌های ارشد بغداد، عربستان سعودی و قطر و برخی از کشورهای عرب خلیج فارس را عامل افزایش تروریسم در عراق می‌دانند.

داعش با سازمان‌های اطلاعاتی عربستان سعودی ارتباط دارد و گفته می‌شود به طور غیرمستقیم از سوی رژیم اسرائیل حمایت می‌شود.


انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبر
۱۵:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
داعش بدان كه تا خون در رگ من است براي نابودي ات تلاش ميكنم چون تو هم خون به دل اهل بيت هم مقام معظم رهبري كردي
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۲:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
گروه داعش که اسم خودرا مسلمان گذاشته میبینید که نه به سنی نه شیعه ونه مسیحی ونه کردو عرب و ترکن و ..هیچی براش مهم نیست راننده .خبرنگار و کاندیدای مجلس و نظامی و غیر نظامی زن ومرد بچه و بزرگ و سالخورده براش فرقی نمیکنه فقط کشتن و خونریزی و قتل براش مهمه از چه گروه وفرقه و دین و آئینی مهم نیست پس اسمشونو مسلمان نگذارند اینها ماموریت دارن اسم مسلمانها رو خراب کننددرصورتیکه از هیچ دین و آئینی برخوردار نیستند
آخرین اخبار