رایزنی 3 ساعته معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا پایان یافت. این گفتگو ها مجددا از ساعت 17 به وقت محلی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مذاکرات معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا بعد از 3 ساعت پایان یافت. این گفتگو ها مجددا از ساعت 17 به وقت محلی از سر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است طرف ایرانی تنفسی نیم ساعته برای نماز در بین مذاکرات داشت.

گفتنیست "سیدعباس عراقچی" و "مجید تخت روانچی"، معاونان وزیر خارجه کشورمان ظهر امروز پنجشنبه برای دومین بار پس از مذاکرات وین 6 در چارچوب مذاکرات ایران و 1+5 با ویلیام برنز و وندی شرمن، همتایان آمریکایی خود در گروه 1+5 در ژنو گفتگوها را به طور دو جانبه از سر گرفتند.

در این مذاکرات که به مدت سه روز تا شنبه 15 شهریور ادامه خواهد داشت برخی از اعضای فنی و حقوقی تیم‌های مذاکره کننده دو طرف نیز حضور دارند.

سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران پیش از ملاقات دو جانبه با معاونان وزیر خارجه آمریکا با نماینده فرانسه در گروه 1+5 در پاریس دیدار کرد.

بر اساس توافق ایران و 1+5 دور بعدی مذاکرات هسته‌ای قبل از نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سطح معاونان وزیران خارجه به سرپرستی ظریف و اشتون 27 شهریور در نیویورک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، عراقچی ، برنز ، شرمن ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار