ویژه برنامه "ماه خراسان" همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) با هنر نمایی 3گروه موسیقی محلی و مقامی کشور در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گروه‌های قافلانکو به سرپرستی فریدون جوادی از آذربایجان، زاگرس نشینان لرستان به سرپرستی اشکان مرادی و نوای عارفان سنندج به سرپرستی مختار زندی به اجرای زنده موسیقی محلی و آئینی خواهند پرداخت.

همچنین شعر خوانی ناصر فیض شاعر معاصر در وصف حضرت امام رضا(ع) و سخنرانی امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران از دیگر مهامان ویژه برنامه "ماه خراسان" است.

در ادامه ویژه برنامه "ماه خراسان" که به همت مدیریت شهری موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای شنبه و یک شنبه 15و16شهریور ماه  در فرهنگسرای بهمن و باغ موزه هنر ایرانی روی صحنه می‌رود. و حضور برای عموم علاقه مندان به موسیقی مقامی ایران آزاد است.

گفتنی  است علاقمندان جهت شرکت در این ویژه برنامه هنری، آئینی می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5508892 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.